Min blogglista

måndag 24 oktober 2016

I dag...

...firar vi födelsedag igen.
-Nej, nej, inte min födelsedag. I dag firar vi min Husse. Och det är inte vilken Husse som helst... 
-Han har sånt tålamod med mig när jag ställer till det... 
...promenerar med mig flera gånger varje dag och... 
...jag får ligga i kökssoffan bredvid honom så mycket jag vill.
-I helgen hade vi förfest. Då kom det här paketet...
-Det var spännande må du tro och...
...det största paket jag någonsin sett.
GRATTIS till VÄRLDENS BÄSTA HUSSE!!
  

3 kommentarer:


  1. Vänner är som stjärnor
    Du ser dem inte alltid,
    men du vet, att de finns där ändå.
    Vi tänker på födelsedagsbarnet idag - HURRA !

    SvaraRadera
  2. Jag (vi) önskar H-O en minnesrik födelsedag.
    Vilket jättestort fint paket...
    Han är uppskattad av många din käre make.

    SvaraRadera