Min blogglista

torsdag 9 februari 2017

Julklapp

Man vill gärna köpa något käckt och bra i julklapp. Hittade den här i bokhandeln. THE BOOKSEAT.
Min man läste just då en sån där 800 sidors tung bok så det borde ju bli jättebra. Och så blev det. Min man använde den direkt. Nästa bok blev en pocketbok och då....
...passade jag på. La min tunga bok tillrätta och..... Toppen!!!
Det här påminner mig om när pappa fick metkrokar i julklapp av min sexårige storebror... Vem som var mest metglad behöver man ju inte tvivla på.
Nu tar jag långhelg så ses vi på måndag igen eller kanske på tisdag... Till dess, ha det riktigt vintergott!!

6 kommentarer:

  1. Eller tänk på alla bil/tågbanor, som förärades söner till mekanikälskande fäder.....

    SvaraRadera
  2. PS Måste få höra om den var "toppen" i sängen oxå? DS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den används hela tiden i sängen. JÄTTEBRA!!!

      Radera
  3. Vilken rolig grej undrar om man kan sy den själv, verkar vara stoppad med något ... bra tips ... trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Nytt ...har aldrig sett...jag sitter skönt med en kudde i knät som stöd för boken. Det funkar bra.

    Hoppas att resan har gått bra.

    SvaraRadera
  5. Vilken fiffig sak! Kul att få se :)

    SvaraRadera