Min blogglista

tisdag 7 februari 2017

"Nu ska jag berätta..

...hur det gick. Husses fot tillsammans med Husse och Matte var först och träffade tre läkare på vårdcentralen. Dom sa att det var flera ligament i foten som hade gått sönder. Sen fick foten åka vidare till sjukhuset i Alingsås för att bli fotograferad. 
Vet du vad? 
Alla ben i foten var hela och jättefina precis som dom ska vara. 
Jag har en så spänstig Husse men jag lovar att jag ska vara mer rädd om honom ändå. Han är ju världens bästa..."

4 kommentarer:

  1. Det framgår tydligt av bilden!!

    SvaraRadera
  2. På gymmet idag hittades Husse.
    Fantastiskt och skönt.
    Inget brutet.

    SvaraRadera
  3. GÖRBRA helt enkelt.
    Det finns annat än brutet som kan göra ont och svullna. Jag minns min stukade vrist.
    Var försiktig och tassa lätt OM det går.
    Tur att matte har bra skor och kan gå ut på hundrastning.

    SvaraRadera