Min blogglista

fredag 12 maj 2017

Dags att...

...styra kosan hemåt och säga AU REVOIR.
Tidigt tidigt startar vi i morgon bitti och tar oss genom alperna mot Lindau där vi har bokat första natten. Sen åker vi vidare genom Tyskland och efter ytterligare två övernattningar så räknar vi med att vi är hemma. Då är det tisdag kväll.
Vi har haft tre härliga, roliga och upplevelserika veckor här tycker vi alla tre!
PS Om du har födelsedag i dag och det vet jag i alla falla fyra glada kvinns som har, så säger jag STORT GRATTIS till er alla fyra! DS

4 kommentarer:

  1. Skilli A-M12 maj, 2017

    Redan dags för hemresa? Tre veckor?
    "Tiden går så fort när man har roligt". Stämmer.
    En av mina favvisar just nu. Med Helene Sjöholm och Tommy Körberg!!!Nu skulle jag ha velat lägga till en länk och skriva tryck här, om Du vill lyssna, men kan inte. Bara att erkänna: Jag är inte bättre än en .............. eller helt enkelt bättre än så.

    SvaraRadera
  2. Önskar er en trevlig hemresa, ta det lugnt och njut...

    SvaraRadera
  3. Visst har era tre veckor gått rasande fort, men minnena från alla upplevelser finns ju kvar. De kan ni ta fram och njuta av när helst ni vill.
    Kör vackert!

    SvaraRadera
  4. Efter en fin semester kan det kännas lite vemodigt att lämna härligheten...MEN...
    " Borta bra men hemma bäst "........OCH
    kroppen är fylld av minnen och annat som man har gott av l ä n g e.

    SvaraRadera