Min blogglista

måndag 18 september 2017

Fikapaus

Får jag presentera: Ett konditori i världsklass eller i alla fall i Falkenbergsklass. 
Hit går man mycket gärna när man vill ha påfyllnad av energi. Annars också för den delen. 
Just igår var uterummet abonnerat. Tio, tolv damer i min egen ålder traskade glatt uppför trappan.  Skulle så gärna vilja veta  mer.  Före detta syjunta kanske? 
Här är hundar mycket välkomna och det märks bland annat på vattenskålen som alltid är fylld. 
Glöm nu inte namnet om du någon gång blir fikasugen i Falkenberg. 

3 kommentarer:

  1. Det skall jag kommma ihåg ... jag gillar att sitta på ett kafe och fika och titta på människorna och fantisera vad de är för ena ....

    SvaraRadera
  2. Mycket trevligt ställe! Det tyckte Ricki och Frasse också. De träffade många kompisar där.
    Många goda bakverk fanns också till matte och husse.
    Gott, gott!

    SvaraRadera
  3. Stålbloms. Nytt namn för oss. Nytt var även dalagard.eu som fick besök av oss idag.Vilket ställe!!! Nya yrken. Där satsar man på turism.

    SvaraRadera