Min blogglista

fredag 2 mars 2018

Jag läser och läser...

...men alla böckerna blir inte boktips. Jag har haft lite otur ett tag. Bok efter bok har visserligen känts som avkoppling för stunden och det är naturligtvis gott det. Men därifrån till att bli boktips att skicka vidare... Nej.
ÄNKAN däremot fastnade jag för och därför får den hamna här.
Thriller som det står?
Jag vet inte, men inga kalla kårar här inte. Däremot spännande på ett sätt som leder mig som läsare framåt. Och det tycker jag om! 
Nu ska jag börja läsa "Vit syrén". Boktips eller inte? Återstår att se.
Ha en fin Vasaloppshelg!

2 kommentarer:

  1. Ditt tips "Skam" av Karin Alvtegen läste jag strax efter och tyckte om.
    På Second Hand hittade jag 4 fina inbundna böcker till av henne för 40 kr (för alla).Jag läste "Skuld" också och nu har jag börjat på " En sannolik historia".
    Jag brukar byta författare och återkomma senare i vanliga fall.
    I måndags var Karin med på TV och berättade om sin ovanliga sjukdom som gör det omöjligt att leva som tidigare.

    SvaraRadera
  2. Skam står i hyllan och väntar på att jag ska läsa den.

    SvaraRadera